Smrenes zaten yemek yemeyi arttırmak degilki amaç. Zaten fazlasını yediğimiz için bu hale geliyoruz.yani şuan ben rahatlıkla bı tabak yemek yiyorum. Ama mesela bı sürü şey var yani yazmakla bitmez. Ben midem tekrar büyümesin diye iki yıl olmasına rağmen katı sıvı kuralını hiç bozmadım. Yemekten yarım sa önce yemekten yarım sonra sıvı tüketiyorum. Mide bu şekilde hacim olarak genişliyor çünkü. Vitamin konusunda ben ne yazikki iyi bı örnek değilim kendim kullanmadım hiç bişi ama ilk kilo verdiğim dönemde hep protein ağırlıklı yaptım diyetimi sıvı dönemi dahil.agirlik konusunda benim okdr küçük çocuğum yoktu o dönem kızım 7 yaşındaydı ama 1 ay sonra işe başladığımda hasta cekiodum yani.ilk başlarda tabi izin verilmicektir. İç organımız kesiliyor sonuçta biraz içteki o dikişlerin kaynaması ni beklemeniz lazım.