AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sarisinbayan İyi valla sonunda zam getirmişler sevindim. Eskiden ilk zamanlar ,24 paket süt veriyorlardı. Sonra 12 oldu. Sonra kart para oldu. Şimdide en az o kadar vermelilerdi. Neyse iyi harcamalar. ☺️
Yarensss sarisinbayan bebeğim 5 bucuk aylık aldiğim süre boyunca 20 tl yattı küfür gibi grrcekten ve sadece süt alınıyormus baska biseyde kullanamadık 1 kutu süt olmuş 14 lira zam yapmislar heralde isabet olmuş
LoveBug sarisinbayan sarisinbayan hayır geçmez. Süt kartı gıda tanımlı kart olarak geçiyor. Giyim kartı farklı kartlar görüntüde aynı olsalarda tanımlanma şekilleri farklı oluyor sadece gıda alabiliyorsunuz.