sarisinbayan 41 kart geçen yerlerde kullanabiliyorsunuz diye biliyorum. Sorun isterseniz. Ben almaya bile gerek görmedim oğlumda içine yatan meblağ değersiz. Kızımda verdiler 3 kere doğum öncesi 3 kere doğum sonrası dendi 1 kere yattı 😂 ikinci oğlumda hiç almadım başvuru da istemedim