Busra9290 zaten çom kalabalık bir çevrem yok. Sevdiğim insanlara da sonuna kadar güvenirim. Aileme zaten çok rahat emanet ediyorum. Ama mesela dedem hastaneye kaldırıldığında yakın bir kız arkadaşıma emanet etmiştim 6 aylık bebeğimi. İş için İstanbula gitmem gerektiğinde bir tam gün dayısı bakmıştı mesela 1 yaşındayken. İkinciye doğuma gittiğimde gece, yakın bir erkek arkadaşım bakmıştı oğluma. Çevrenizdeki insanlara canınızı emanet edecek kadar sevip güveniyorsanız pek sorun olmuyor. Yorumlarda gördm babaya bile bırakmayan varmış, e bu bebek onun da bebeği dğeil mi😁