Busra9290 bende öyleyim maalesef iki yaşına geldi nerdeyse ama zaten pek kimsem yok yakında ama memleket e gittiğimizde dahi annem e bırakamıyorum evet güveniyorum ama sanki ben olmayınca bakamayacaklar gbi hissi var ki annem diğer torunlarını hep kndi büyüttü.