alchn sabah 8:00’de sütsüz şekersiz kahve içiyordum. öğlene doğru 11-12 gibi kahvaltı ediyordum. Akşam yemeğimide 18-19 saatleri arası yiyordum. Tam saat saymadım ama genelde bu saatlerde yedim. akşamları açlık otu içiyorum hem iştahımı bastırıyor hemde sbah işk iş tuvalete koşmak oluyor :) gün içindede bol su içmeye özen gösteriyorum.