Sedefe Prensesannesi1234 aynısını kullanıyorum ama İnternetsiz haritalanma yok ama uygulamada haritalanma yaptığı için bir odayı uzun süre süpüremiyor malesef ama İnternet olmayınca işini bitirip duruyor
Prensesannesi1234 2800 e almış eşim kızlar + 400 de kasko ücreti Ödemiş 😊 hepinize çok çok teşekkür ederim Allah gönlünden geçiren herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
MoRella Prensesannesi1234 Güle güle kullanın. Ben de robot süpürge almak istiyordum ama Dyson’ın yeni çıkardığı kablosuz dikey süpürgeyi görünce gözümde sıfıra indi robot süpürge. 😁 Dyson tam efsane ama maalesef çok pahalı. 😭
Prensesannesi1234 MoRella bende çok beğeniyorum dyson ama gerçekten pahalı 🙈 inşallah bir gün alırsınız 🙏🏻
Eminos MoRella dyson kullananlar cok memnun ama o kadar para veriyorsun dyson da yine sen süpürüyorsun bu evi kendi supuruyor ben cok memnunum
Hayalprestt Prensesannesi1234 aldım ve sattım memnun kalmadım titiz insanların işi değil kenara girmiyor mi Home uygulaması var indirmeniz gerek inşallah siz memnun kalırsınız güle güle kullanın💖
Tugraninannesi Zxcvbbm evet 1 c de var siz öyle yazınca ben mi bilmiyorum diye birdaja araştırma yaptım akşam 😂
sherlock Prensesannesi1234 youtubedan izle canım haritalandırma yaparken mutlaka kenarları süpürü seç yoksa tüm evi gezer bitmez harita işi. Güle güle kullann
Kalimbanne Prensesannesi1234 çok güzel temizliyor bu annemin eşyası az diye ona gönderip mop.pro aldım bunun kadar iyi değil temizliği yalnız bunda haritalandirma yok elimle götürüp odaya koyup kapısını kapatiyordum tertemiz oluyordu 🤭 kurban oldugum ya hala aklım kaldı 🥲
berna_demir Prensesannesi1234 hayırlı uğurlu olsun darısı tüm isteyenlere olsun inşallah 😍 benim yok onun için bilgim de yok maalesef 😂
Eminos Prensesannesi1234 hayirli olsun 1,5 yildir ev supurmuyorum ben robotum iyiki var evim robotun supurmesine musait o yuzden cok kemnunum benimki vakuum mop pro
Prensesannesi1234 Benim de öyle eşyalarımı azalttım hep az eşya çok huzur kafasındayım 🙈 şimdi de denedim hem süpürüp hem silmesini çok hoşuma gitti 🥰
Sogancik Prensesannesi1234 güle güle kullan canım. 🤭Her eve lazım cidden. İcat edenden Allah razı olsun. Eşim senin saçlardan süpürge bozulur diyor anında almaktan vazgeçiyoruz🤪
Bal-Kaymak Prensesannesi1234 hayırlı olsun güle güle kullan ☺️ benim yok yardımcı olmayacağım ama darısı başıma diyeyim 😂😂