Adalet-34 alamayanlar ya peki ben çogu zaman alamıyorum süt alıp su ile karıstırıp veriyorum o bile kabız yapıyor gercekten bazen çaresizlik çok zor
O halde caresizim diye demogoji yapmayın, yazdıklarınızda da saygi çerçevesini kullanin. Deseniz ki tercihim amenna ama bakin ne demissiniz çaresizlik cok zormussss, yazdiklarinizi unuttuysanuz ss gondeririz hic sorun değil. Konuyu sapittiniz ne alaka yani