bikerem Adalet-34 🙄 evet öyle,bu devirde yok diyene de inanmiyor insan malesef,olan cocuklara oluyor. Kim ihtiyac sahibi kim degil ayirt etmek cok zor. Ancak su dunyadaki en onemli sey evlattir
Bebekilkerr bikerem Yeni gördüm bildirimi olaya Fransız kalmışım trilyonluk dairem yok niyeki ☺️ Yoksa bana daire almayi falan mı dusundun hiç çekinme valla kabul ederim ☺️
Bebekilkerr bikerem Yani imkan meselesidir belki ben ilk Bebelac kullanıyordum Bebelac bizde kabızlık sorunu yaptı durumumuz parlak değil o kadar kabızlık olmasa Bebelac ile devam ederdim bı şekilde ayarlardim yani yemem içmem evladına yediririm yani bebevitayida çok duydum hipp ilede muadil Bebelac ilede karşılaştırdım içeriğini farkı yok ona geçiş yaptım iyikide geçmişim gaz sorunu kabızlık vs çok şükür yok tabiki yaramasaydi yarayan mamayı kullanırdım,en önemli şey şuan benim için bebeğim çünkü bez olarakta slepy veya baby turco ikisini kullaniyorum hangisi indirimde olursa benimde tek eşim calisiyor 4000 maaş 2 aydır işleri durdu geçen ay 2000 TL yattı ama idare ediyorum herseyden kendim yemem çocuğum yesin
bikerem Bebekilkerr 😁😁 insallah alirim ,cevap yazdiginiz hanimefendi tam o yazınızda trilyonluk dairesi oldugunu ancak çaresizlikten cocuguna su sut karistirdigini,cocugunun kabiz oldugunu uzuldugunu anlatıyordu da,
bikerem Bebekilkerr 🙌 evlat herseyden önemli,cok sukur bin şükür. Para biriktirme derdine dusup evladimi ihmal edeceksem yerin dibine batsin o para.
babyfaceee Sareerdogan 15 lira çokta farketmiyo Prima yine uçuk. Diğer bezlerde nerden nereye geldi fiyatlar 😏
Adalet-34 bikerem sizler bence çok buraşarda takılmayım kimse kimsenin evinin içini bilemez olayı farklı algılamışsınız
Adalet-34 bikerem evimi ilk aldıgımızda yani bundan 7 ay öncesi normalindeydi kredi faiziyle 750 milyar yaptı şuan satsam 1 trilyon eder ki onun sadece 750 milyarı bankaya olan borcumuz geriye kalan zaten bizim kendi verdigimiz nakit borç ödemek kolay degil heleki şu zamanda çocuklu olupta eşiniz tek basınıza calısıyorsa benimde idare etmem bundan kaynaklanıyor her evi 1 trilyon edipte hiç bir anne çocuguna süt ile suyu karıstırarak vermez faturaları ödemeyelim tamam ee dogalgaz su elektrikler kesilince kim yardım edecek sizin mantıklı düşşnceleriniz mi
ikikoalaanasi bikerem normal olan ailenin, evladının ihtiyaçlarını gözettikten sonra borca girmesidir. Aksi hali acımasız ve haksız geliyor bana. Herkes ister evim olsun ama bu beni ve evladımı lüks olmayan şeylerden bile mahrum ediyorsa hiç olmasın.
Tugba10-5 E bebekte 129,99 a goon bez alıyorduk 52 Li paket zam gelmemişti bir hafta olmadı 139,99 oldu KDV indirimi olacağı için büyük ihtimal şimdi yüzde sekize çekseler bile 13 TL düşüyor :) yani ben bezi aslında 3 TL indirimli almış olucam :)) ülkemizde herşey fırsatçılık adı altında gidiyor. Bazen çocuk ürünlerinde tükendiğimizi hissediyorum . Bu bebekken böyle ilerde onlara nasıl gelecek vereceğiz hiç bilmiyorum. Yazlık kıyafet fiyatları uçuk derecede . Zaten temel gıda aldı başını gitti . Biz üç çocuklu bir aile olarak geçinmeyi beceremiyoruz :)
bikerem ikikoalaanasi o kadar dogru ki yazdiklariniz,beslenme ihtiyacini bile karşılayamayacak kadar mal mulk derdine düşürmesin kimseyi
bikerem Adalet-34 olay apacik ortada,bunu size anlatamayiz ki, herkesin kendi bilecegi is, sizin onceligunuz baskadir ,diğerinin başka. Yani bi an içim sizlamisti ki bebeginiz adina,sonra gordum ki durum baska imiş.
Adalet-34 bikerem emin olunki ben bunu keyfi yapmıyorum çünkü gerçekten zor hersey ben eşime fazla yüklenmemeye calısıyorum evet zor bi durum
bikerem Adalet-34 mantik aradiginiz şey bu mu gerçekten,diger postta da calisiyirdunuz simdi esiniz çalışıyor,ev 405 bnden 1 trilyona cikti birden. Malesef bosa koysak dolmuyor doluya sığmıyor. Kendinizi ihtiyaç sahibi gibi gostermenizi eleştiriyorum farkinda misiniz? Ayrica çaresizlik demissiniz bu çaresizlik olmuyir ne yazik ki. 7 ay once cocugunuz yok muydu vardi, amann bosverin herkesin onceligi farkli.
Bebekilkerr Adalet-34 Yalnız yargılamak için söylemiyorum haddim değil ama sütlerde aldı başını gitti onerdigim mamayı bir deneyin daha karlı oluyor gaz kabızlık vs hiç bı sorun yapmıyor
Uykusuzhayat Adalet-34 tirilyonluk evde oturup sütle beslemek yerine kirada otursanız bebeğinizi sağlıklı besleseniz daha makbul bence