Ask_ikra46 Kızımın topuk kanında bir değeri yüksek çıktı ter testi istediler böyle olan var mı canım sıkılıyor birşey çıkar diye korkuyorum 😓😓
Tospagam Ask_ikra46 biz yaptırdık kistik fibroz yüksek çıkmıştı ter testi verdik şükür birşey çıkmadı görevli bize topuk kanı yanılıp da bize gelen çok oluyo ama hiç birşey çıkmıyo demişti içinizi ferah tutun
NekwaSultan Ask_ikra46 büyük oglumda istediler gittik yok randevu bilmem ne delirttiler beni yaptirmadim aslan gibi 4 yasina gircek maşallah 🤗 Genelde yanlış cikiyo o topuk kani saglik ocaginin aldığı 2. De mi çıktı?
[silindi] Ask_ikra46 biz yaptırdık oda ara değer çıktığı için gen testi yaptırdık. Çok şükür belirtimiz yok ama hastalığa ait gen tespit edildi. Düzenli takibinin yapılması gerekiyor. Umarım sıkıntı olmaz sizdede
Rumeysaaa Bizde 3 defa topuk kani verdik ve 3de de mistik fibrozis değeri yüksek çıktı. Ardından ter testi ve gen testi verdik sukur ikisi de temiz çıktı. Bakmayın siz inşallah bisey çıkmaz , kanın yanlış alınmasından kaynaklı da olablyormus
Aylaaa Tospagam bebeğimiz suan nasil bizde de hastalık pozitif tespit edildi gen testi yapılacak ailecek perişan haldeyiz
Ask_ikra46 Kcr çok oldu teste sonucumuz düştü değerleri iyi yani iki defa yaptırdık biz iyi şimdi çok şükür bir buçuk yaşında 🙂