KahveliVera Kardeşim 4 senedir ıphone 6 kullanıyor sonuçta ıphone olduğu fotoğraftan belli oluyor kaç olursa olsun. 8 plusun sıfırını buluyorsanız alın ne âlâ çok güzel telefon.
11’di benim telefonum şimdi 13 proya geçtim tabi bunların kamerası olağanüstü ama 8 plusunki de gayet güzel 🥰