Deletedmom738372 anataraf1leoparbenim oldu canım ilk doğumum da kesi bile olmamıştı ama bunda epizyomi yani kesi yapıldı çok şükür geçti ilk hafta dikişler acıdı sadece 🥰
anataraf1leoparbenim Deletedmom738372 ama dedim ya yaparlar diye 👍 çünkü bendede olmuştu neyse sağlıkla yapmışsın doğumunu önemli olan o
Deletedmom738372 anataraf1leoparbenim evet ya çok şükür hatta bukadar kolay bir doğum beklemiyordum 😍