Deletedmom738372 Deletedmom00881 gittim canısı herşey güzel normal sadece vajinamda varis var doktor bi ihtimal bebek çıkarken patlayabilr dedi kafam bulandı araştırıyorum şuan
anataraf1leoparbenim Sorun olacağını sanmıyorum çokmu varisiniz ? Kanama yaşarım diye korkuyorsanız epizyoyu ona göre farklı yönden atacaklardır
Deletedmom738372 anataraf1leoparbenim çok değil sanırım doktor riski üstlenmemek için bi ihtimal göz önünde bulundurmamı istedi
Deletedmom00881 cerenimooo evet git momda post aç geliyom polyanna 2 gündür doğum yaptı askıda yazamıyor de
anataraf1leoparbenim Deletedmom738372 o zaman sorun olacağını sanmıyorum doğum anında patlama oranı çok düşük vede epizyo istersen farklı yönden atar patlama oranı varsada yok olur olsaydı bende olurdu 😂ama dediğim gibi epizyo tam tersi yönden atılınca kolayca doğmuştu kızım