yareninannesiiii evet aynı yerden Aralık ayında 24 parçayı kışlık hemde 500 TL almıştım bu sefer az bile almışım, 🤭 alt üst 4 tane takım vardı pantolon tulum kışlık dısarda giymeye mont tarzı tulum. Pelus mont alt pijama üst uzun kollu tshirt bluz kalın tshirt falan almıştım. 😇
Denk gelince alıyorum valla ya cocuk bu hemen büyüyor yaz ayrı kışı ayrı 🥴🤷