yareninannesiiii kızıma bir site buldum uygun ilk 3 kıyafet aldım güzel geldi ama kızım 2 yaşında 3-4 alıyorum kızıma, ama 4-5 olsaymmis iyiymiş gelecek hafta tekrar alicam bir kaç parça ama zibinlar neden bu kadar pahalli yaa alt üst alıyorum 40 tl bir zıbın 30 TL çok yüksek gerçekten