yavrukussss kızım dha cok yoruyor beni sürekli dışarı cıkmak istiyor parka inmek sallanmak istiyor evde cani sıkılıyor, oglum da çok şükür ıyı şimdilik uyanık oldugu zmanlar benı istiyor bende iş yaparken ederken yanıma alıyorum o şekilde zamanımız gecıyor havaların ısınmasını bekliyorum en azndan dışarı cıkınca dha ıyı olacak cocuklar ıcın canım, senın nası durumlar zorlanıyor musun