Han-0603 DiDoCe 8ay 7 günlük lcw den 2 i2 tulum 7 tişört şort takım e bebek 6 adet salopet takım hm pantalon lcw sandalet İlk adım ayakkabısı kaldı sadece 😊🥰 hepsini 18.24 aldım
Sevalcekim Han-0603 onlaradan bende aldim civilden hepsinden 4 tane aldim civilde indirim var yrn hepsin 169 tl aldim yrn alcam yrn indirimi var civilde
gocebebirbayan DiDoCe ben daha hiçbir şey almadım. Maaş yatmadı 😂 maaş yatsın da e bebekten civilden alıyorum ben lcw kıyafetlerini beğenmiyorum
Leylakkk DiDoCe hiçbirşey almadim ben henüz mayıs sonu gibi alirim zaten havalar o zamana kadar anca ısınıyor tam anlamiyla
thecamellia DiDoCe kızım 5 aylık şuan e bebekten 9-12 ay ve 1 yaş aldım tişört pantolon tulum elbise aldım instagramda ardenkids ten tayt krop ve fırfırlı zıbın aldım hediye gelen yazlık takımlarıda var şuanlık bunlar yeter diye düşünüyorum çünkü yazlık zıbınlarıda var evde hep zıbın giyer aldıklarımı dışarıda giyer yaza yine alırım belki ama bişeyler
Saafie DiDoCe Tatil için şapka , mayo, güneş kremi filan aldım.. Yazlık kıyafetleri hep yeni doğum yaptığımda hediye geldi, hepside çok güzel 😂 şimdiden önümüzdeki kış için alışveriş yaptım indirimden
Ulkuverasmom DiDoCe oğlum daha 20 günlük ama hep 6 aylık aldım yazlıklarını çünkü 54 cm doğdu anca olur 6 aylıklar hepsini e bebekten aldım zıbın aldım bi 15 adet 4 tane şortlu penye takım aldım dışarda giymelik 3 tane şortlu gömlekli takım ve 3 tane barbatöz aldım ekstradan 5 tane de tişört aldım yazlıkta geçiricem bütün yazı zıbından başka bişey giyeceğini sanmıyorum ama yinede aldım geçen yaz kızım 9 aylıktı hep bezle yada zıbınla duruyordu çok sıcaktı isilik olmuştu hep 🤦🏻♀️ Kızımda 18 aylık ama ona da 2 yaş 3 yaş aldım 4 tane elbise aldım 4 tane barbatöz aldım 10 tane falan zıbın aldım 5 tane şort tişört takım aldım bikini aldım 2 tane kapıda denizde giymelik terlik aldım bi tane sandalet aldım bi tane beyaz spor ayakkabı aldım
Edabebek1 DiDoCe hiç sorma bugün çıktık alışverişe de tabi fiyatları görünce gerçekten şok geçirdim LCWaikiki DeFacto falan gezdim ne onların fiyatı öyle ya
Han-0603 DiDoCe teşekkür ederim canım 😊kilosu normal ama büyük aldım hemen büyüyorlar şimdi bile bazıları tam oldu
gocebebirbayan DiDoCe ben lcw dan aldım. Gören kim verdi dedi öyle renk attı sündü soldu iğrenç oldu ki. Üstelik pahalıydı da 20-30 tl lık birşey de değildi. Ben bu sene kışlıkları civil ve görüsh baby den aldım. Şahaneler hiç renk atmadı ve yüzde yüz pamuklar. Üstlerindeki şekiller desenler de tam bebeksi çok şirinler ☺️
Ulkuverasmom DiDoCe ben kızımda geçen yaz incia kullandım çok memnun kaldım ama tabi kızım esmer onunda etkisi vardır 3 ay denizde olmasına rağmen hiç yanmadı çok şükür 🙏🏼
Noname21 DiDoCe 28 ayını geçti Demin yaptım alisveros Bir ceket ve bir ayakkabı acildi Ceketi lcw dan ayakkabıyı skechers dan aldım Lcw dan aldım geri kalanı 4 tane citcitli body 8 tane sort Sort tulum birkaç tane. 6 ya yakın pijama takımı Sıfır kollu body 4 5 tane. Kapri bulamadim sadece onlar kaldı sadece birde çorap alacagim
gocebebirbayan Noname21 aldıklarınızı toplu atabilir misiniz rica etsem. fikir olurdu. Ben lcw dan aldım mağazadan burdan çok kötü oldu bir yıkamada. Üstelik 30 derecede bebek deterjanı ile yıkıyorum