DiDoCe ben yazlıklarını yaz sonunda almıştım. Şu an 17 aylık kızım ama yazın 18-23 aylık olduğu dönemlerde giyecek zaten ona göre hesapladım ve 24-36 aldım 3 şort tişört takım, 5 şort, 7-8 kısakol, 5 salopet (onlar 3-4yaş) 3 tanede elbise aldım. Geçen sene yazın 7-11 aylık olduğu döneme denk geldi 9-12almıştım küçüldüler hemen. O yüzden bu sene biraz daha büyük aldım. Zıbın ve ayakkabı eksik 😊