Katun sonrası rahat mı geçti inşallah benim de rahat geçer yaa 🙏🏻 buraya yazıcam çarşmba günü. İnşlalh sizler de müsait olur görürsünüz. 🤗 Çünkü teselli olacak burası bana, sizlerin yazdıklarını tekrar tekrar okuyacağım. Keşke azıcık rahat bir insan olsam da videolardaki fenomenler gibi gırgır şamata video çekerek güle oynaya girsem ameliyata.