Sevgili anneler lütfen bana manevi destek verin. Şuan ellerim titreyerek yazıyorum.
Bende anksiyete ve panik atak var. Geçmişte ilaç kullandım ama bırakmıştım. Şuan 5 gündür yeniden başladım ilaca. Çünkü burun ameliyatı kararı aldım ve aşırı kaygılıyım.
Kararımın sebebi burundan nefes alamıyor olmam, alerjik burnum var ve kemik eğriliğim var. Olmuşken şeklini de düzeltiriz dedi doktor.
Ama ben zaten nefes alamamaktan ötürü panik atak yaşıyorum. Mesela banyo kapısını kapatamıyorum. Korkuyorum. Şimdi ameliyattan sonra 5 gün tamponla nasıl yaşayacağım bilmiyorum. Ağzından nefes alacaksın diyorlar. Burnumda bir şey olacak ve ben onu söküp atmak istersem ya çıldırırsam o an. Aklımı oynatacak gibi oluyorum düşününce.
32 yaşındayım. 2,5 yaşında bir kızım var. Artık panik atakla yaşamak istemiyorum. Sezeryan ameliyata girmeden önce de kaygılıydım ama sonrasında güzeldi sıkıntı yaşamadım. Fakat burun benim korkulu rüyam.
Nolur bana teselli verin.🙏🏻🥺
Burun ameliyatı olanlar süreci anlatın nolur. Gerçeği söyleyin ama lütfen durumumu da göz önüne alarak sakinleştirerek. Çünkü ben bu ameliyatı olmak zorundayım.
Sonrasındaki o 5 gün beni çok ama çok korkutuyor. Gerçekten aşırı mı zor? Ağızdan nefes almak? Yüzümün şişmesi? Lütfen anlatın bana. Bilinmezlik beni daha da kaygılandırıyor. 😕🤦🏻♀️