Orkidemm bence her bebek aynı değildir. İnsanoğlu. Rabbim herkesi ayrı ayrı farklı yaratmıştır. Mesela büyüklerimizin bazı eskiden beri kalmış inanışlarına baş kaldırıyoruz. O zaman onlarda tecrübe diyip inanmak lazım. Elbette tecrübe bambaşka. Ama artık herşey o kadar gelişti ve fazlaki bişeyi yapsanız bişey uymuyor. Hiç bir zaman her bebek aynı değildir. İkiz doğan bebekler bile farklıyken. Örneğin benim kardeşim 2 yaşına kadar emdi ama şuan zayıf sizin bebeğiniz maşallah Allah bağışlasın çok iyiymiş. E şimdi ben sana emzir desem nolacak? Bende emziriyorum ama bebeğim senin bebeğin gibi değil napşm? Daha mı çok emzirmem gerek? Yanılıyorsunuz. Elbette tecrübeleri dinleyin ama doktorunuzu daha çok dikkate almanızı öneririm. Güvenmiyorsanız değişin doktorunuzu derim. Saygılar ☺️🌸