Hanımlar bugün tam 3 aylık kizim. Doktorumuz kilo alimindan dolayi anne sütu diyeti uygulayacagiz dedi. Varmi aranizda duyan. Her dakika meme verme dedi bir dahaki ay 1 kiloyu gecmesin dedi kilo alımı. Yani anlamadm gitti annem ve emziren arkadasim bebek anne sütünden obez olmaz korkma dedi ama dr ilerde obez olur dedi. Suan sınırda dedi.
Sizce vermeye devam etmelimiyim ya sut ?