nermins1 Canada10 Ne guzel ya😁 ben ilk dogumumda sanciyla gitdim o zaman 2 cm aciklik vardi, keske sancisiz 4, 5 cm aciklik olsa hastaneye gitdiyimde bu defa😄
nermins1 mummy gec dollenmeye gore insAllah 40 haftayi gecmez😕 40 haftada fln olucagini bilsem sorun etmem ama gec dollenme moralimi bozuyor iste 🤦🏻♀️gec olur diye..🙄
BenMathilda Deletedmom_36 ilki kendini ifade edebildigi, tuvalet egitimini tamamladigi, sen de psikolojik ve bedenen dinlendigin zaman en guzel zamandır. Hayrlisi olsun 🌹
Deletedmom_36 BenMathilda Cok saol🌸Tamda o zamani bekliyorum en cok da psikolojik olarak hazir olmam gerekiyor su an degilim🥲
_Evlatcennetkokusu_ Haftada ve dogsun mu istiyorsunuz erken doğması için yapilacak bir sürü şey var ama eksileri de var mesela sarılık riski var benim bebeğim 36+6da doğdu 37 olarak kabul edildi ama sariligindan çok çektim ve erken doğduğu için prematüre olarak kabul edildi d vitaminine erken başladım kilosu iyi olmasına rağmen ama ne kadar erken doğsun istesenizde kendi zamanını onlar belirliyor 2. Ler kolay oluyor diyorlar ama benim zordu sancısı daha kısa sürdü sadece benim 3. Kolay oldu😉 Rabbim kolay doğum nasip etsin
nermins1 _Evlatcennetkokusu_ Hemen hemen olsun da istemiyorum hayir, sadece 40 haftayi gecmesin, 🤦🏻♀️ Adete gore 40 hafta oldukta dollenmeye gore 38+4 haftalik oluyor