nermins1 siz de benim gi i doğum bir an once olsun istiyorsunuz anladığı kadariyla 🙈 taktik vereyim, o gün sabah kontrolde işte doktor dedi daha dogurmazsin falsn. Acaip moralim bozuldu. Annemlere geçtim. Akşam eve gidecekken gitmeden once, resmen ay yeter artik dogurayim yaaa deyip bi gobek attim 😅 dans ettim hızlı hızlı, annemin yüreği agzina geldi, kesin bu aksam dogurursun dedi. Ne olursa ondan sonra oldu zaten.gece 12den sonra başladı ağrılarım, 3,5 gibi hastanedeydik, 4te yatış, 6da doğum. 7 dakikada geldi kızım, çatala kadar cok normal seyretti her sey. Çatal her zamanki gibi malum:) ancak kısa yani epey. Ilk dogumumda 45 dakika durdum catalda.
Vel hasılı kelam, ikinci dogum gerçekten kolau oluyor
Hareket etmeye bakin, plates topunda zıplayın vee dans edin!🤗