Betul43_ Zey-yus50 çoğunlukla bende kuru alıyorum bezi gece yapmıyor yaparken de kızarıyor suratı ıkınıyor zorluyor şşşş gibi sesler çıkarıyor da
Zey-yus50 Betul43_ gece kuru kalkan çocukların eğitimi daha kolay bence ben direk aynı gün gecede kestim hiç kaza yapmadı maşallah
Betul43_ Zey-yus50 başlamalı mıyım sizce yoksa 16 Mayıs’ta sünnet olcak sünnetten sonra mı tavsiye edersiniz
Elifmihrimah Hayalperest25 kaç gün sürdü alışması bizim 20 gün oldu hala söylemiyor ben götürünce yapıyor
Elifmihrimah Zuleyha1 ya benim kızım da 22 aylık bizde 20 gün oldu ama hala haber vermiyor saatini geçirirsem kaçırıyor ve sanki bilerek söylemiyor gibime geliyor ne yapayım var mı bi öneri
_esraaozturkk_ Alppinannesi aa bizde aynıyız tam konuşamadgi için başlamadn ama bnde başlamak istiyorun
nur-nr_123 Alppinannesi en önmli şey sakinlik ve aklınızdan şunu çıkarmayın kaç yaşında bilmiyorum ama onca yıl bez takıp bir haftada tuvalet öğrenmesini bklmeyin tabi istisnalar vardır zmna yayın sadece o zmn daha çabuk hallolur
Hamd_Olsun Alppinannesi ben oğlum tam 2 yaşını 3 gün geçti başladım şuan 26 aylık ilk bir hafta çok zorladı oğlum görmesin diye odaya geçip agladigimi bilirim ama kızmayın sakın bagirmayin oyun olarak başlayın eğlenceli bir şekilde başlayın. çişini yaptığında siz çok mutlu olmuş gibi yapın elinizle çak yapın . Lazimligi göstererek bak buraya çiş yap deyin. Tuvaletini oraya yapması gerektiğini gösterin. İlk 3 gün pantolon giydirmedim çişini görsün lazimliga otursun diye birkeresinde odaya kakasını yapmış ti eliyle getirip lazimliga koymuştu ve sevinçle bana gösterdi kaka diye ben çok sevinmiştim kakasının yerinin orası olduğunu ogrenmisti
Atalayse Alppinannesi benm en zorlandıgım şey altına kaka yaptıgı zamandı onun içinde 5 liralık külot giydirdim ilk zamanlar kaka yaptıgında attım…cok kısa bi süreç diil şöyle düşünün ek gıdaya başladıgınızda 3 günde oturmadı düzeni xamana yayarak oldu ya hni buda öle zamana yaycaksınız öle ölr alıscak…sakinlik en olması gerekeni
edaaydinm Buna cesaretim ve başlangıcım dogallannelik sayfası ile oldu , bununla ilgili şeylerini okudum daha erken de başlasaydım dedim , eğitim değil iletişim kurun herşey çözülüyor sizi anlıyor merak etmeyin geceleyin farkında onlar
Ebrualperece Alppinannesi 10 gün önce başlayıp bitiren bi anne olarak tecrübelerimi yazayım. Oğlum 21 buçuk aylıktı karar verdim. İlk üç gün cok zordu gerçekten belim fln tutuldu tuvalete götür üst değiştir yıka kurut… ama cok sakin kaldım bu süreçte ilk 2 gün cis demesini zaten beklemeyin ilk gün Oğlum 18 kez altına yaptı ve kabiz oldu cok kotu lavman kullanmak zorunda kaldık. 3 uncu gun daha iyiydi söylemeye başladı ama kaçırdığı oluyordu 4 uncu gun daha iyiydi 5 inci gun çözdük artık tamamen. Ama hala kabizlik sorunumuz devam etmekte o da gececek insallah. Tayt tarzı dar kıyafet ve bolca ic çamaşırı almanızı tavsiye ederim bir de uykudan önce sıvı tüketimini kesin. Gece de bez bağlamayın bence ben öyle yaptım hic kacirmq olmadı. Cok sabırlı olun asla kızmayın anlayış gösterin ve tebrik edin ovun bay bay diyin sifona kendi bassın ödül verin. Aklıma gelen bunlar ama Ozel başka sorunuz varsa yardımcı olmak isterim Allah yardımcınız olsun ❤️
Prensess_annesii Ebrualperece merhaba. Ben de bugün başladım tuvalet eğitimine. Kızım 31 aylık. Kazalar oldu ama anne cisim geldi diyip lazimliga oturduğu da oldu. Gece bez bağlama konusunda kararsız kaldım. Ama bağladım. En azından gündüz öğrensin tutmayı öğrensin ondan sonra gece bağlamayı da bırakırım diye düşündüm. 3-4 gün de öğrenirse gece de bağlamam acaba yanlış mı yapıyorum. Çok su içen bir bebek bazen gece bile bezini değiştiriyorum.
Betul43_ Tutkubaran35 bana da neler yaptığınızı anlata bilirmisiniz acaba oğlum 15 aylık 16 Mayıs’ta sünnet olcak sünnetten sonra mı önce mi başlıyım nasıl yol izlemem lazım
Tutkubaran35 Betul43_ sünnetten sonra başlamadan daha iyi olur yaz geliyor altını açık bırak sürekli tuvalete otuttur çişini yaptır onun söylemesini bekleme çiş gelince şöyle de sürekli
mehtapalpk Betul43_ Ama 15 aylık çok küçük değil mi? Hani çocuk kendisi istiyor mu bezi bırakmayı? Sonra çocuğu zorlamış olup kötü etkilenmesine sebep olmayasınız. Yazık yavrucağa…
ihtiyaraleyna Alppinannesi ilk hafta çok sabırlı olmasın kritik süreç 1 hafta sonra yavaş yavaş adapte olmaya başlıyor zaten ne kadar sinirlensen de yansıtmamaya calıs. Benim de artık küçük oğluma başlamam gerek 😬 24 gunluk lohusayım ve bayramdan sonra tanışıyorum yeni eve geçmeden bu süreci atlatmak istiyorum ama bakalım nasıl olucak, bize de dua edin 😅🙈