Alppinannesi Ben 9 ay önce başlayıp, başarıyla sonuçlandırdım Allaha şükür. Öncelikle sıcak havaları bekledim. Kızıma büyüdüğünü, bezi olmadan daha rahat edeceğini anlattım. Hadi gel bugün çıkaralım bezini, takmayalım dedim. 2-3 kere kazamız oldu ama kesinlikle kızmadım. Anlaması için. Sonra geldiği zaman çişim geldi de bana dedim. Oyun dönemi olduğu için oyuna dalar unutur diye 15-20 dakikada bir ben kendim götürdüm. Eğer tuvalete tutturduysa aferin bak yaptın diye cesaretlendirdim. (Bunlar hep pedagog önerisiyle oldu) Büyük ödüller, alkışlamak falan gereksiz dedi pedagog hanım bize. Sadece aferin demeniz yeterli olacaktır dedi. Bezi bir kere çıkarınca tekrar geri takmayın, gece de bezlemeyin dedi. Bu adımları izleyerek ve kazalar olduğunda sakin kalarak, kızmayarak süreci tamamladık. Şimdi gece bile tuvaleti gelse kendi kalkıp söylüyor. Arada yine kazalar oluyor ama çok normal. O günlük sıvı alımına bağlı oluyor muhtemelen. Şimdi oğluma başlayacağım inşallah o da kısa sürede alışır 🤗