Melihaa benim bebeğinde de aynı durum vardı ilk doğduğu gündem beri probiyotik damla kullanıyorduk günde 1 defa doktora şikayetimiz söyleyince günde 2 kere kullanmaya başladık ve şikayetimiz azaldı arada da çok zorlanırsa gaz sorunu olursa gaz damlası kullanıyoruz. İnşallah en kısa sürede sizde bir çözüm bulursunuz çok iyi anlayabiliyorum sizi ve evladınız