Melihaa Ben dgdugunden beri kullaniyorum 7 aylik oldu anca ufak ufak aksattim kesinlikle cokk.rahatlatyo birde aguline diye bitkisel bir surup var hic bir yan etkisi yok tamamen rahatlatci bitkilerden olusmus bir surup gaza hazimsizliga flan cok iyi geliyo hem sakinlesip uykusunu iyi almasina yardimci oluyo bir aylik bir ilac sadece ayi dolunca icinde olsada cope gitmesi lazim ama efsane yani onuda kullan. Birde karnina polar sar gazini ben baska turlu haffletemedim hep sicak tuttum zibinin ustune polar doladim miss gbi rahatladi