Saco0025 Defnemkalbim36 Ben 7 aydan sonra regl olmuştum. Emzirirken hormonlardan dolayı geç olması çok normal
Yaggmurr Defnemkalbim36 keşke benimde gelmemiş olsaydı . Emziriyorum. Her adet döneminde sütüm inanılmaz azalıyor .hormonlardan sanırım