Defnemkalbim36 Herkese slm arkadaşlar sezaryandan sonra 8 aydır hala regal olamayan varmı yada daha önce başına gelen?
Defnemkalbim36 Rojdaa Yani demek normal çünkü ben hala olmadım benden sonra doğum yapan arkaslarim girmiş bulunmakta Rojdaa
Defnemkalbim36 Sedagmlksz Benimde öyle ilk emzirmem dedim acebe bir benmi girmedim benden sonra doğum yapan arkaşlarim oldu
Poyrazin_annesii Bnım daha kırkım cıkmadı 1 ay oldu ve ara ara kanamalarım oluyo hala. Adet oldugumu nasl anlıcam acaba