Benisahtesevmee ayyy ben 8 aylık hamile olduğum için hem ramazan temizliği hem bahar temizliği hem doğum temizliği yapıyorım 😂😂 yavaş yavaş 1.5 yaşındaki oğlumdan fırsat bulursam hergün bir işimi hallediyorum. Geçen gün balkonda ıvır zıvırlar vardı onların atılacaklarını attım yıkanacakları yıkadım güzelce yerleştirdim.hava durumuna göre bir gün camları sileceğim, diğer gün tül perde… Hergün bir iş yapsam ancak biter. Kışlıkları hala kaldırmadım. Malum havalar yeni yeni ısınmaya başladı. Orayı hallederim. Banyom ve mutfağım sürekli yıkanıp siliniyor zaten. Halılar yıkamaya gidecek.. Başka da birşey kalmıyor