Benisahtesevmee Benisahtesevmee o zman işlerim bittiğine göee başlıyorum 😂😂😂valla bebem küçük yeni yaş edicez daha kah ayakta kah yerde olduğu İçin bayrama yakın halıları yıkamaya vericem eğer o zmana havalar iyice ısınırsa elyaf yorganları da veririm . Haricinde ev silip süpürme standart zaten onu geçiyorum 😀 ben bir gün bi oda bir gün bi oda şeklinde yapıyorum öyle daha az yoruluyorsun .. önce yatak odasından başlıcam camı silinecek, balkonu yıkanacak,perde makineye atılacak ,gardolabı ve diğer çekmecelerin içleri silinecek ,yazlıkların hurçtan çıkarılması kışlıkların hurca girmesi baza altının toparlanması .. yatak başlığının silinmesi gardolabı üstünün silinmesi . Ve son olarak yatak altınında silinip bitirilmesi . Ufak odam var ıvır zıvır dolu onların altı süpürülüp silinecek perdesi yıkanacak camını silemem diye dusunuorm çünkü en üst katta oturuyorum korkayrum 😂ve kapısı silinecek o kadar . Ekstra bir günde bütün kapılar silinecek . Salondaki büfenin içi toparlanacak içi dışı güzelce silinecek 😂 mutfak ah canımsss daha dinlemek istiyormusun gerçekten 😂