tineanigra doğru haklısınız dediğim gibi olumlu devam eden bir gebelik değildi en baştan kan sonuçlarımı da doktora sormadım açıkçası zaten iş işten geçti diye ama tedirgin oldum. Etrafımda düşük yapanlar var benimkisi çok şiddetliydi dedim acaba hafta olarak mı büyüktü de öyle oldu