Betlnr Canım benim bebeğimde hep zayıftı 5 buçuk aylığız hala öyle. 4 aylıkken ek gıdaya başladım nerdeyse ben kendim başladım ama 5 aya yakın doktorum öğün olarak ver dedi tam olarak başla ek gıdaya dedi yani vermeye basla yoğurtla felan meyve püreleriyle hicbirsey olmaz Allah’ın izniyle Doktorum 5 aylık çocuğa ver yesin diyor 2 öğün veriyorum inan ki
En önemlisi ne geçeyim benimde sütüm 2 aydan sonra azaldı doymadı aptamile başladım hiçbir faydası olmadı Aptamilin bile meğerse alerjisi varmış süt ve süt ürünlerine onun için almiyormus kilo şimdi alerji maması verdi bize bunu hem alerji için hem kilo için kullan kesin aldırır bu kilo dedi biraz zor içiyor tadından dolayı ama zorla veriyorum mecbur. Sende hastaneye git doktorum bana kilosu az olan bebeklere bu mamayı veriyoruz toparliyorlar dedi Git derim
Eşinede sıkıntı sütü çok çok azaltırmis de belki anlar susar destek verir sana. Sorun olursa cevaplarım canım. Geçmiş olsun sıkma canını aynı durumdayız nerdeyse büyüdükçe yavaş yavaş toparliyorlar