Bademmmmmm Betlnr önemli olan doktor ne diyor sonuçta sen bu çocuğu aşı olmaya götürüyorsun demi orda sorsana doktora ebeye boy kilo ölçüyor zaten onlar seni zaten yönlendirir eşimden korkuyorum diyerek çocuğun sağlığıyla oynama kimmiş ki o korkuyorsun çok biliyorlar sanki bu hayatta onlar
Bademmmmmm Yakamoz__00 bende Onu anlamadım bir insan çocuğu kaç kilo doğdu nasıl bilmez veya hatırlamaz
Betlnr Bademmmmmm eşime sordum şimdi 2 700 ilk doğduğu zaman biraz iyiydi şimdiye göre gittikçe kilo almadı bebeğim doğdu ben hastanede kaldım iki haftaya yakın o yüzden pek kendimde değildim
Bademmmmmm Betlnr bakamamislar bebege normal şartlarda o çocuk birinci ayında bir kilo alması gerekiyor du şuan nerden baksanız 5bucuj kilo olması gerekiyor doğum kilosuna göre gerçekten geri kalmış siz asiya falan gitmiyor musunuz orda demiyorlar mı zayıf şöyle yap buraya git diye ben onu anlamadım eşimden korkuyorum diye laf mı olur ya
Gmz-34 Betlnr benim oğlum 20 günlük ve doğduğundan beri aynı kiloda hiç kilo almamış.Doktor hem süt hem bol mama ver dedi.Mama 3-4 veriyorum günde.Yapacak bişey yok.Sizin gibi bir ınfılencer vardı instada ona 4.ayda başlatmıştı ek gıdaya diye biliyorum doktorunuza bir sorun isterseniz
Betlnr Bademmmmmm geçen gittik işte hemşire sütünü vermiyor musun dedi sütüm Yok sadece mama dedim ama valla hiç bilgi falan vermedi bingildagi konusunda falan konusu o kadar
Derya2867 Benim kızım da hiç anne sütü alamadı 2900 doğdu şu an 2 ay 10 günlük ama beslenmeye aşırı direnç gösteriyor Zorla yediriyorum bıraksam tüm gün aç kalır yine de yemez 3-4 saat aralıklarla hoplaya zıplaya vermeye çalışıyorum napacağımı bilmiyorum
Bademmmmmm Betlnr erken mi kapandı bingildak sorun olacağını sanmıyorum benim arkadaşımin da bebeği 4 aylıkken kapandı şuan 4 yaşında sorun yok benim bebeğimin de 11aylik hala kapanmadi telaş yapıyorum bende
Betlnr Bademmmmmm evet iki aylıkken kapandı her ay baş çevresi kontörlü yapıyorlar bakalım inşallah sorum olmaz
Asl00 Betlnr önemli değil kapanması yanda bulunan sütunlar açık demekki hala büyümesi devam ediyor onlar açıksa bir sorn olmulor zaten en az 4 aylikken kapanmasi soru olusturmaz
Poyrazannesi12_ Betlnr canm genelde bebekler her ay mutlaka 500 gram alması lazım bebeğin cidden 4 aylik bebege göre zayıf doktorunun seni yönlendirmesi gerekir gelişimi yoksa kan tahlili falan alıp kontrol etmesi gerek gelişimi olmayan bebekler mamayla beslenen bebekler erken ek gıdaya geceblr bunun mamayla sütunle alakası yok mama değişikliği de onereblr doktorunuz veya siz değiştirin:)