Saliha03 4.aydan bildiriyorum gelmeyin arkadaşlar 😀 40 lı haline şükredersiniz 🤗
Gaz sancımız 3.aya doğru bitti kendi kendine çıkarmaya başladı. Uykuları bazen düzene giriyor bazen bozuluyor sanırım ataklarla ilgili 😬 ama herşeyin farkında hergün yeni bişey öğrenmiş olarak uyanıyor. Herkesi tanıyor bilerek isteyerek gülüyor tepki veriyor o kadar güzel büyüyor ki insan çok şaşırıyor eski halini gördükçe ❤️