Saliha03 Kızlar iyiye gitti artık ağlamıyor gazı bitti uyuyor falan yazında moralim yerine gelsin neler yaşadınız 40dan sonra değişti mi bebekleriniz yoksa psikolojik mi 40 olayı
inciko Saliha03 bende çok merak ediyorum bebeğimin 40 çıktı sanki daha çok mu ağlıyor ne yada bana öyle geliyor bilemiyorum🤭😬
_hamisanne Saliha03 Saliha03 canım inanki o değişiyor benim oğlum çok fenaydı yemin ederim bak ilk doğduğunda kırkı çıktığı gün daha fena oldu 😂😂😖ama arkadaşımin kırkından sonra hemen o gece ya bebek o kadar uysal olduki anlatamam
Tweetyy Saliha03 bisey degismiyo 😁 8.hafta atagi var hatta önünüzde korkutmak gibi olmasın ama o atakta dahada yoğun aglama ilgi kucak isteği vs. 2.5 ayda rahatladık biz pek çok yönden. 3.5 aylık su an hersey cok rahat diyemem ama daha kolay artik.
Saliha03 _hamisanne Ay canım valla o kadar çok korkuyorum bu gece 40 bitiyor çok çektim nolur uslu bi bebek olsun 😭😂
Toprak-hira59 _hamisanne canım inanki o değişiyor benim oğlum çok fenaydı yemin ederim bak ilk doğduğunda kırkı çıktığı gün daha fena oldu 😂😂😖 Güldürdünüz beni Allahta sizi güldürsün bende düzene girdi yazicaksiniz sandim🤣🤣
_hamisanne Saliha03 bekleme sen yine de ben 40 i bekledim 1 ayı bekledim 2 ayı bekledim şu an 3.ayi bekliyorum 😂😂
tuceyilmz Benimki 40ından sonra daha huysuz daha gazlı oldu. Daha uzun süre uykusuz kalıyor. Uyutunca hemen uyanıyor. Atak dönemi olabilir dediler ama 51. Günde hala aynıyız
Toprak-hira59 Saliha03 hic bosuna ümitlenmeyin daha çok gözleri açılıyor uyudugu saatler dahada azalıyor 4 gozle bekledim 40 cıksın duzelir diye 3 ayligiz duzelme yerine hersey alt ust oldu 🤣🤣
Toprak-hira59 _hamisanne 10 dk.uyuyup 1 saat uyanik kaliyoruz bi saat sonra yine bi 10 dk uyuyup uyaniyoruz geceleride bazen 10 da uyurken bazen 12.30u buluyor uyusun diye yapmadigimiz sey kalmiyor 😪
Haffuse Bu şöyle bisey… Hani 18.yasina geldiginde sanki dunya tamaman degisecek saniyorsun ya, sonra 18. Basinca hic de hayalleri deki gubi olmadigini goruyorsun, iste 40 tam böyle bisey🥲🥲🥲
Defne0721 Saliha03 valla gazlı bebek değişmiyor benim kızım 7 aylık oldu 6. Ayda düzeldi gibi oldu ek gıdaya geçince şimdi onların gazi cıktı başımıza bide gece 5 6 kez kalkar 1 yada 2 emer gerisi hep gaz sancısı çığlık atar yüz üstü Yatırıyorum öyle biraz uzun uyuyor ama genelde ayaktayız ve çalışıyorum uykusuz bende yaşında düzelir inşallah diye beklemedeyim🤭
Saliha03 Defne0721 Benimki de aşırı gazlı valla işe de başlıcam 6.ayı beklemek istemiyorum ya ne olur düzelse de kendileri uyusa falan çok mu şey istiyoruz 😂
Saliha03 Kızlaaarrrr hiç biriniz içiimi açmadınızzzz ya ne umutlarla 40ı bekledim ben hepsi suya düştü şuan 😂😭
Haffuse Saliha03 citayi cok yuksek tutmussun😅 He sana verecegim en guzel haber, gece uykularini uzatabiliyorsun, 4 saatte besleyebiliyorsun😅