Selam anneler. Nasılsınız? Beni soranınız olursa perişan. Hemde iki günde. Kızlar oğlum 3 ay 23 günlük biraz iri bi bebek normal şartlarda az oturup genelde ayakta gezinmeyi sever bu sebeple zaten kol bel sırt iptal benim. Memeye aşık. Saatlerce bıraksam emer. 2 haftadan fazladır hoplama zıplama merdiven inme emzirirken ne varsa yaptım ağlıyo biraz dalana kadar hop zıp sonra yavaşça oturuyorum.Biraz sakinledi dedim fakat iki gündür kucakta bile durmuyo deliler gibi ağlıyo. Elleri ağzında zaten salya içinde her yanı. Çarşamba doktora götürdüm damakları kabarmış dedi ama hemen çıkarır mı bilmiyorum ki. İçim acıyo onu öyle gördükçe bütün gün ağladı. Bugünki halletinden sonra doktorunu aradım idrar test istedi ama çişini falan rahatlıkla yapıyo enfeksiyon olsa yapamaz diyo çevremdekiler. Kafam allak bullak oldu yaşayan var mı bunları?