Nur123 canım ben gaz için bio gaia kullanıyorum,eger gaz probleminiz varsa kesinlikle bunu öneriyorum,doktoruna sorup kullanabilirsin..kimyonlu suyu ise bebegim 4 gündür kakasini yapmadığı icin içtim ben işe yaramıştı,bebegime vermedim ama ben kendim ılık suya kimyonu döküp içtim o kadar