flowerfly 🤣3 defadır yapıyoruz biz merak ettim doktor a gitmeden aşağı yukarı doğru çıkıyor.bizde yarım kilo bile fark etmedi valla.
Bsrtncsy Kukulii en fazla şöyle bir fark olabilir.Doktorda kıyafetlerini çıkarıp tartiyolar.Bizde duşa girmeden bebeğimin kıyafetleri yokken tartiliyoruz doğru çıkıyor 😀
Betul-85 Kukulii Biz yapıyoruz geçen tarttık evde 5 kilo çıkmıştı hastane de 5.100 çıktı.Doğru tartıyor 100-200 Gr oynuyor ancak
Meliska Kukulii canim bende oyle yapiyorum tahminle biliyorum tam dogru olmuyor…tarti kendimi bile iki defa ciktigimda farkli gosteriyo 😁
Toprak-hira59 Kukulii bnde oyle tartiyorum genelde gramina kadar dogru ckti bu zamana kadr bzde 3 ay 12 gunlgz 😀
Kukulii Toprak-hira59 ay bende anlamadım kimisi yanlış kimisi doğru diyor ama bilemedim 😅 benim baskülüm doğru ama ondan eminim 😅
Toprak-hira59 Kukulii dene bikere saglik ocagina gitmeden tartilin birde saglik ocagindaki kilosuna bakarsin dogruysa bizim gbi 2.3 gunde bir almis mi vermis mi diye bakarsiniz😅
Meliska Kukulii benimkinin zaten kafasi gitmisti iki defa elimden yere saldim ondan sonra kafasi yok artik 😁😁😁
RainOverMe Benım evdekıyle saglık ocagı tutuyor. Kızımı kucagıma alıp cıkıyorum sonra olcum tam sabıtlenecekken babasına verıyorum kndı kılom cıkıyor aradakı fark hep aynı oldu belkı 100 gr oynar o da tartımın birimi 100 gr oldgu ıcın