Kukulii Önce ben çıkıp tartılıyorum sonra bebeğimi kucağıma alıp tartılıyorum bu şekilde bebeğinin kilosunu ölçen var mı doğru sonuç verir mi 😅
Lulemom Kukulii bende öyle tartıyorum. Hatta yanlış diyolar ama geçen bebeğim ameliyat olacaktı, öncesinde öyle tarttılar. Önce ben çıktım sonra bebeğimle çıktım
birtutamsac Kukulii hayır doğru sonuç vermiyo, bebeklerinki hassas zaten ayağı kıpırdasa gramları değişiyor
Dondurmalikahve Kukulii Doğru çıkmaz canım o zaman büyükse ayakta tam dik duruyorsa anca öyle olur ondan ayını sordum.
Dondurmalikahve Kukulii Ayakta tartıma uygun o cihazlardır. Tartısı bozuk diyenler olmuş oğlumu ayakta durmadan önce kendi kucağıma alırdım farklı çıkardı büyüdü aynı tartıda bu sefer doğru çıkıyor öyle 100 200 fark olmuyor 😄
Lulemom Kukulii sağlık ocağıyla aynı çıkıyor. Ama bizim doktorun tartısıyla aynı çıkmıyor. Sağlık ocağında 7 kilo çıktı. Evde de 7 çıktı. Ama doktorda 6800 çıktı
Latiko Kukulii biz yapıyoruz valla sağlık ocağındakiyle hep aynı çıkıyor 😅 tabi 200 gram kıyafet düşüyoruz.