3 ay 23 günlük sarılık haricinde uyuduğunu bilmiyorum 😀 yani ayakta salla salla korkuyorum zarar verecek beynine diye zorla ayakta uyuyor 1 saat gece zaten hep sallıyorum uyanık olduğu saatler de de hep kucakta gezerek duruyor aynı yerde sabit durdurmuyor yatırsam bir yere birşey yapmış gibi bağırıyor ağlıyorum artık birde 4 yaşında kızım var onla ilgilenememek üzüyor acilen sallamayı bırakmam lazım önerisi olan var mıdır 🥵🥵🥵