tostosata 🤣 benimde 3 aylık oldu bugün. Gece uykuları düzenli artık gündüz de uyuyor ama akşama doğru çığlık çığlığa😄 gece gündüz kavramını bilmiyor bebekler bu nedenle ona siz öğretmelisiniz tabiki bebeğin huyuda önemli bir faktör😄 gece oldumu yani gece uykusu vakti geldimi tamamen karanlık bir odada uyutmaya çalışmalısınız kalın perdeli bir oda. Onunla konuşun dokunun ama tamamen karanlıkta olmalı. Gündüz uykularını da 1,5 saat ayık 1 saat uyku gibi yapıyorum çok uyamıyoruz ben bazen 3 saat uyuyunca uyandırmıyorum sonra uzun süre uyumuyor tabi😄