eminedmrr Elbise çok güzel , kalbinizi kurmak istemem ama ayakkabı kayınvalide ayakkabası gibi daha kibar bir şey seçebilirsiniz 👍😻
Arasinannesiyim Elbise gayet şık ve nazik 😊 ama ayskkabi ise kalbini kirmak gibi olmasin hic hos degill 🤢 daha güzel tercihler mutalaka yapacaksındir bu elbise icin 🌸 Iyi eğlenceler 🌼
Gizemlim gizemito ben elbiseyi gayet modern buldum cok hos. Ama ayakkabı bu elbisenin altına pek uymaz bence ama tabi benim görüsum bu siz begendiyseniz gerisi bos🌼
Bibebisgordumsanki gizemito elbise bence de fena değil tabi ustunuzdeki duruşu nasıl olacak gormek lazim. Ama ayakkabi bence de kötü ya. İlla onu kapali olsun derseniz ya bilekten bantli gibi olanlardan ya da duz stiletto tercih edin bence.
Civciv222 gizemito vay bu kalem eteğe sığıyorsan Bravo valla 🏵️ elbise çok güzel ayakkabı bence daha zarif birşey olur bunun altına gerçi ayakta görmek gerek bazen resim yanıltıyor