gizemito Pazar sabahı böyle bir boş günaydın postu açmak istemezdim ama fikirleriniz benim için önemli a dostlar 🤓🤓 Şimdi benim amcanın kızının düğünü olacak Mayıs başında. O benim düğünümde baya abiye giydi nedimem gibiydi her şeye koşturdu vesaire.. Şimdi ben evli, bebeli bir kadın olarak çok abiyemsi olmadan ama şık olacak şekilde ne giyebilirim ya 🥺 Bir de sezaryen göbeğim var maşallah. 1.70 boy 67-70 arası kilo 😁 Kollarım ve üst bedenim geniş 🙄 Askılı şeyleri pek giymeyi sevmiyorum. Kısa elbiseler de gideceğim yer için çok uygun olmaz. Çok abiye görünmek hiç istemiyorum. Modern ve şık olsun istiyorum. 🤭😤 Üff en iyisi gitmesem mi ya 😅 Var mı elbise sayfası önerisi olan? Ben şöyle bir şey sipariş ettim de gecelik gibi mi bu da ya 😁😁😁
gizemito Yrnasl Ya şöyle ki ayakkabı çok hoşuma gittiği için alıyorum da önü açık ayakkabı giyemiyorum maalesef 🙄 Taraklı, çirkin bi ayağım var 😅
gizemito EtiPetito Teşekkürler, aslında altına önü açık ince bantlı ayakkabılar olur biliyorum da ayaklarım çirkin, taraklı ve kemiğim var 😤
EtiPetito gizemito bence sorun olmaz kalın bantlılar var kapatır kemiği, önü kapalı giyersenizde bu modelden değil ipliler var onlar iyi olur ve biraz daha yüksek topuk👌🏻
edep_ya_hu_edep gizemito Elbise çok güzel 👌 Ama ayakkkwbi pek hoşuma gitmedi tarzım da değil bence değiştir tabi sen bilirsin.:))
Kara3773 gizemito elbiseyi bende beğendim ama ayakkabı tam bir kocakarı ayakkabisi kesinlikle alma aldıysan iptal et herkesin tarzı farklıdır ama asla giymiycegim eve dahi sokmıycagim bı ayakkabı🤮