Eslemsi geçmiş olsun. O iki gün kendim istemiştim serumu da. yatış vermemişti. Sonra 3 gün tedavi uygulamadi.baktim doktor kötü, başka hastaneye gittim yatis verdi. Ama o kadar susuz kalmış ki sabah 10da bı başlandı damar araya, akşam takıldı. Kaç kez delindi hatrlayamiyorum. Sürekli başkası geldi. Premature hemşiresi, baş hemşire vs vs . 1kez takıldı serum aldık sonra bebeğim çekti çıkarmış. Ertesi gün yine sürekli damar arandı. Bulunan patladı.en son deri altına sızmış bı baktım ayağı bacağı kütük gbi şiş. En son gece saat 1de aradılar doktoru da doktor bırakın dedi. Çok zor gerçekten