Nuruummm ahhh sanırım evet. İlk sarı ,ip gibi uzayan mukus vardı. Bide ilk 2kaka çok kötü koktu. Sonra idrar sanarsiniz ama yeşil sarı arası yüzde 80i su olan bı kakaya dönüşüyor. Ateş kusma iştahsızlık sulu paatttt diye sesli kaka oluyor. Çok su verin (icmeyecektir bulantidan ) reflor un toz şeklinde olanını verdiler minicik bı kaşık yoğurt un uzerine tozu döküp iciriyirz . Zinco şurup . Bulantı için başka bı şurup verdi ama şu an bakamam da bakınca soylerm isterseniz. Bide ben eczaneden maflor damla aldım probiyotik. Gerçekten ağır seyrediyor ben koca insan telefonu zor tasiyirum halim kalmadı. Su,kefir,ayran,haşlama patates,muz, pirinç yemeli(ben bile ağzıma suremedim bulantidan, günde 1muz ve akşam serum ile geciriyorm)