ptircik merhaba, maşallah o kadar akıllılarki herşeyi hissediyorlar ben taktıkça bebeğim daha huysuzlaştı, elimde biberon sabah akşam öyle dolaşıyordum, ben verdim kızım kustu. Sonra dedimki duuur. Şimdi hala çoğu zaman 120 cc mamayı bitiremez hiç zorlamıyorum ne kadar içerse o kar diye çünkü inanın zorladıkça çok strese giriyosunuz ve bebek hissediyor