Kkmd123 canım iştahsız diye üzülme ne zaman kafaya takmayı bıraktım kızımın iştahı azda olsa düzeldi. Tecrübeyle sabit gerçekten rahat olun emin olun o zaman daha iyi içecek. Ben günlerce ağladım sızladım çocuk aç diye ama değilmiş çünkü kapasitesi oymuş. 7 aylık şimdi 8 kilo. Anne sütü 4. Aydan beri almıyor sadece mama ve ek gıda. Anne sütünü bıraktığı için 5 aylıkken tadımlara başladık. Bugün itibari ile 3 öğüne geçtim. Ne kadar isterse o kadar veriyorum. Aralarda da mama alıyor ama en fazla 120 içiyor