Baharomer benim var canim 7 yaşından beri, ilk o yaştayken başladı yürüyemiyordum hastanede yattım 1 ay kadar o zaman bir doktorum vardı 18 yaşına kadar düzenli iğne kullanacağımı söylemişti her ay bende kullanıyordum ama 13 yaşındayken yazmadı doktorlar geçmiş diye ama geçmiyor tabi sonra aralıklı olarak test yaptırıp kullanmaya başladım sonra da bıraktım kendi isteğimle moralim bozuluyor diye 2018 de düğün günüme 1 hafta kala ayağım şişti kocaman kızardı üstüne basamadim ne olduğunu anlayamadı kimse ama bunun atağıymis iste kortizonlu iğnelerle düzeldi tekrar doktora gittim bu seferde o dedi ki yeni başlangıcı var daha önce yokmuş ona da ayrı bir sinir oldum bunca yıl neye o kadar ilaç kullandım o zaman ben diye onu da bıraktım o günden beri hiç gitmedim doktora